۱۱ پاسخ

قطرهAND مزه زردآلو میده رنگ جلدش هم‌بنفشه دختر من خیلی دوست داره میخوره

من آدسول میدم

پدیا ول آمریکایی عالی هست ولی من تو شیراز یه کم سخت گیر میارم

ویواکیدز

ویوا کیدز چرب نیست

ANDقطره خوبیه

یه قطره هست ک فقط باید روزی دو قطره بهش بدی،بچه هم اصلا اذیت نمیشه خودمم میدم،ad (bsk)

پدیا بست

کیدزی

کامویت خوبه یکی دیگه ام‌هست a&dخارجیه خیلی خوبه اصلا چربیش زیاد نیست

ویواکیدز عالیه

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی