سلام عزیزم خیلی خوشحالم که حالت ۷مخوبه
شماهمزیر نظر امین فر هستین
نه بابا من انقدر به پهلو چپ میخوابم اصلا سمت چپم نمیاد که نمیاد فقط سمت راست گرد میکنه خودشو تکون میخوره نمیدونم چرا عادیه؟😅
😆😆😆😆😆
چون کیسه آب میبرتش همون سمتی که دراز کشیدی😂
برا من دو طرفه میزنه 😂
ماله منم همینه😑 بعد منه دیوونه توهم میزنم سرش نمونه زیرم خواب ندارم😂
منم اینجوریه 😂😂😂شبا بخاطرش خواب ندارم میترسم هی پهلو به پهلو میشم
چون هرسمتی ک میچرخی اونم قل میخوره 🤣
واسه من همون سمت خودشو سفت میکنه
هادیههخخخخ
چون بچه با کیسه آبه هل داده میشه سمتی ک خوابیدی
خوشش میاد
اره منم🤣🤣🤣
برامنم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.