۸ پاسخ

کیک شربتی نمیدونم چیجوریه
ولی کیک خیس بافتش نرم و شل هست هر چی بیشتر بمونه خوشمزه تر میشه

رو باز بذار بخچال یه روز بمونه خوب میشه

من اولین بار درست کرد داداشم اینا از شهرستان اومده بودند پیشم اتفاقا منم شربت رو ریختم کیک خمیری شد هیچکس نخورد منم از حرص نخوردم گذاشتم یخچال اما صبح دیدم کیک چون داخل یخچال مونده خنک شده خیلی طعمش بهتر شده بنظرم تو هم بزار یخچال یه چند ساعتی کیک رو

احتمالا شربتت غلیظ نبوده

کیک شربتی با زعفرون و شکر و اب درست کردی؟

😂😂😂ببخشید
من کیک زعفرونی درست میکنم دو قاشق مربا گل میریزم روش خوشمزع میشه ولی کیک شربتی درست نکردم تاحالا ولی کیک خیس که خوشمزه اس

حتما شربت آبکی بوده یا زیاد ریختی من درست کردم قبلا خیلی خوب میشه واقعا

شاید زیاد ریختی شربتشو😃

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی