۱۰ پاسخ

متنفرم ازین عقده ای جماعتا که دیس لایک میزنن

ای جانم☺️🤓

اخ خداااا😍😍😍

اخوداااا منم یه پسر ناناز دارم🥹

ای جونم چقد نازه

اوخ‌اوخ من بخووولم مماختو😍تیله قشنگ من

جاااانم❤️

آخه عزیزم ❤️😍😍😍😍❤️❤️

من خیلی دوسش دارم بهشون دس بزنم یا نازشون ولی بشدت ترسوام ت این زمینه ام خیلی پیشیتون نازه🥲😍

سلام.دوستان ببخشید من بچم دوسالشه بدنش زبر شده چکار کنم چی براش استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایان 💙 مامان کارن و کایان 💙 ۲ سالگی