۳ پاسخ

زنداییم
راضی بود

دکتر منم بود تا هفته های اخر
بخاطر زیر میزی و بیمارستان دکترم عوض کردم🥰
ولی دکتر خانوادگی ما هستن
عاااالیه
تمام بچه هامون خانم دکتر آوردن😂

من که خودم خیلی راضی بودم ازش😍

سوال های مرتبط