مامانا شما از کی کمکی شروع کردین چی بود

۵ پاسخ

از پایان چهار ماهگی دکتر گفت شروع کنم فرنی بعد فرنی موز پوره سیب زمینی ولی خیلی رقیق پوره سیب پوره کدو حلوایی تازگیا یه کوچولوام به هویج و سیب زمینی اب مرغ اضافه کردم میکس کردم دادم بهش خداروشکر همه اینارو تاحالا دوس داشته پوره هویج و کدوسبزم دادم ولی شکمش شل شد دیگ تنها ندادم

۵ ماهگی
اول فرنی ساده ،بعد فرنی با موز ،بعد فرنی با هویج.کلا ۵ ملهگی فقط فرنی بود. دکتر گفت ۶ ماهه که شد بعد حریربادوم و سیب زمینی و چیزای دیگه رو شروع کن

دکتر به من گفت از چهار ماهگی باپوره میوه و سبزیجات

من شاید کم کم شروع کنم، حس میکنم دیگه تمایلی به شیر نداره

پنج ماهگی

سوال های مرتبط