از پایان چهار ماهگی دکتر گفت شروع کنم فرنی بعد فرنی موز پوره سیب زمینی ولی خیلی رقیق پوره سیب پوره کدو حلوایی تازگیا یه کوچولوام به هویج و سیب زمینی اب مرغ اضافه کردم میکس کردم دادم بهش خداروشکر همه اینارو تاحالا دوس داشته پوره هویج و کدوسبزم دادم ولی شکمش شل شد دیگ تنها ندادم
۵ ماهگی
اول فرنی ساده ،بعد فرنی با موز ،بعد فرنی با هویج.کلا ۵ ملهگی فقط فرنی بود. دکتر گفت ۶ ماهه که شد بعد حریربادوم و سیب زمینی و چیزای دیگه رو شروع کن
دکتر به من گفت از چهار ماهگی باپوره میوه و سبزیجات
من شاید کم کم شروع کنم، حس میکنم دیگه تمایلی به شیر نداره
پنج ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.