نامدارباشن اسم دوقلوهای منم میخوادبشه مهراد و پناه😍🥰
ماهلین ٫ شاهوین٫
اوخودااااااا😍😍😍😍😍مانا و نامدار باشن برات😍😍😍
خیلی
خیلی قشنگه نامدار باشن عزیزم 😍
عزیزم مبارک باشه😍منم نینی دخترم ماهلین هست اسمش
خیلی قشنگن گلم😍
خیلیی، نامدار باشن 🥰
خوش نام باشن💗💙
قشنگه ، انشاءالله نامدار باشن😍
خیلی قشنگه نامدار باشن عزیزم 🥰
خیلی قشنگه ان شاالله خوش نام باشن
نامدار باشن عزیزم 😍😍
خیلی قشنگن عزیزم.انشالله بسلامت بغل بگیریشون ..🤗🤗
عالیه عزیزم سالم باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.