نه عزیزم من ۳۶ هفته زایمان کردم خداراشکر هیچمشکلی نداشت بچه کامله الان دبگه اصلا نگران نباش
نه دیگه کامله
نه عزیزم منم 37 و5 روز زایمان کردم
من ۳۶ هفته و سه روز زایمان کردم نرفت
نه نترس
برو معاینت کنن شاید داری زایمان میکنیا🤔
بستگی ب خود بچه داره یکی ۳۴هفته دنیا میاد نمیره دستگاه یکی ۳۹ هفته میره دستگاه.ولی از هفته ۳۶ ب عد دکترم گفت بچه سالمه
چند کیلوعه؟
نه هیچی نمیشه منم ۳۷هفته ۴روز زایمان کردم نمیره نگران نباش
نه منم ۳۷ و ۴ روز زایمان کردم دستگاه نرفت البته من آمپول ریه زده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.