بچها بنظرتون بچه ۳۷هفته و۳ روز دستگاه میره؟؟۳/۳تاریخ زدن

۱۱ پاسخ

منم همین تاریخمم🥺

منم ۳/۲ زده عزیزم

نه عزیزم ۳۷ به بعد دیگه بچه کامله❤️

نه بعد ۳۶ و چندروز ،نمیره دستگاه

نه عزیزم،پسر من ۳۷هفته سه روز دنیا اومد همه چیشم اوکی بود

نه دستگاه نمیره
۳۷ دیگه. بچه کامل

نه عزیزم نمیره

۳۷ نمیره دستگاه

برا منم ۳/۳ زده تاریخش منم میشه ۳۷ هفته و ۲ روز

ن چرا بره

من دخترم 37هفته و2روز اومد نرفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی