دردت چطوریه؟
میگیره و ول میکنه؟؟
نه بابا فک نکنم کامله اگه بره هم یکی دو ساعت
اجی من ۳۶ هفته بچش دنیا اومد دستگاه نرفت
بچه کامله توو ۳۶هفته
نگران نباش
چرا بره دستگاه بچه کامله
فعلا بیشتر استراحت کن بزار بچت خدای نکرده دستگاه نره به دکترت علائم هاتو بگو راهنماییت کنه بهتره
شیاف نمیزاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.