دوستان وزن ۱۴۰۰ برای ۳۰ هفته و ۳ روز خوبه؟

#بارداریییی بارداری

۸ پاسخ

یکم کمه

یکم کمه

من برای سونووزن 30هفته رفتم وزنم بچه ام 1600بود

شما چند هفته واسه سونو وزن رفتی منم می‌خوام برم نمی‌دونم چند هفته

بنظر من کمه

ولی من۳۰هفته و‌دو روز رفتم ۱۳۵۷ بود گفت کمه☹️☹️ناراحتمممم

اره منم تقریبا یکم زودترازاین هفته رفتم نزدیک همینابودگف نرماله

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱۱ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👑تو دلی💕👑 مامان 👑تو دلی💕👑 روزهای ابتدایی تولد