به لطف نی نی امروز شکمم اولین ترکو برداشت 😂❤️

۳ پاسخ

منم سی هفته اولین ترک رو خورد هر چی میگذره داره بیشتر میشه 😂

نميدونم چرا من ميترسم تركاروميبينم يه حس عجيبيه

اوووو خوشبحالت
من پر ترک هستم از هفته۲۳

سوال های مرتبط

مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb ۲ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۸ ماهگی