۲ پاسخ

اخه میگن تو‌پریودی شیر یکم‌بدمزه میشه.شیرخشک بده اگه اصلا نخورد منتها با شیشه نده با قطره چکون بده

اون چن روز رو شیرخشک بده
با قاشق بده که به شیشه عادت نکنه

سوال های مرتبط