من دخترم ۹ فروردین ب دنیا اومده
حسابم اومده ۲ میلیون
به حساب سرپرست واریز میشه یا مادر من خودم حساب ندارم برام واریز نشده میتونه دلیلش نداشتن حساب به اسم خودم باشه؟
منم پسرم ۲۰ فروردین به دنیا اومده برام شارژ نکردن؟؟دلیلش چیه؟؟
من رفتم خرید کردم زن فروشگاه بلد نبود بکشه رفتم پیش یکی دیگه از صندوق دار اون بلد بود زن صندوق دار از حسابم داشت میکشید
خب باید جاهایی بری که با کالابرگ کارکنن
چند شده بود شیرخشک مگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.