۴ پاسخ

دخترم ۱/۱ به دنیا اومد
۱۵برج ۲ دادن برج ۳ هم گرفتم

احتمالا از تیرماه واریز میشه و یارانه اول مرداد

یک ماه بعد از زایمان واریز میشه ، بری بهداشت خودشون وارد سیستم میکنن

اره اولین واریزی ۱۵ برج دو بوده،۱۵هر برج واریز میشه

سوال های مرتبط