با کارت امید مادر میشه شیرخشک از داروخونه خرید؟؟؟

۱۱ پاسخ

چقدر نامردیه ،بچخ های ما که اسفند به دنیا آمدن بهشون تعلق نمیگیره،خدا لعنتشون کنه

فقط از فروشگا میشه مایبیبی گرفت؟؟

میشه بگی چطوری کارتو گرفتی کجا ثبت نام کردی

چجوری کارت امید مادران گرفتی ؟؟

برا من یکو ششصد اونم ب کارت خودم

برای شما چند تومن ریختن

نه نمیشه من پرسیدم گفتن هنوز چیزی بهشون ابلاغ نشده فقط پوشاک میتونی بگیری حتی پیامم تو اخبار های روبیکا گذاشتن فقط میشد باهاش پوشاک و کالاهای کالا برگی خرید کرد

اره‌‌‌‌

داروخانه ک کالا برگ ندارن

هر فروشگاهی ک کالا برگ دارع میشه خرید کرد

ارره.

سوال های مرتبط