۳ پاسخ

اره خوبه من برام گذاشتن زایمان کردم اول اونو گذاشتن بعدوقتی دردام شروع شدن امپول زدن زود زایمان کردم

اره دهانه رحم رو نرم میکنه بزار، من دکتر و ماماهمراهم بهم گفتن بزارم

من دکترم گف بزارشبی یکی

سوال های مرتبط