۲۱ پاسخ

گریه نکن خوشکلم امیدتو از دست نده توکل کن به خدا توام مامان میشی🥺🫶🏻

هعی یکساله اقدامم ایشالا قسمت هردومون

ناراحت نباش عزیزم انشالله باردار میشی.

ایشالله قسمت تو هم میشه عزبزم

چند سال اقدامی ؟!

من ده سال اقدام بودم حالا ده هفته س باردارم .

آخخخی عزیزم🥺🥺🥺ایشالا همین ماه مادر میشی خداروچه دیدی

دورت بگردم منم احوال تورو داشتم دقیقا تو زمانی که اصلا انتظار نداشتم باردار ضض

انشالله شماهم مثبت میشی عزیزم

الهی🥲عزیزم چرا انقد ناامیدی ببین من ۳۴ سالمه و دو سال اقدامم نشده خدا نخاسته فعلا
ان شاالله از ته دلم دعا میکنم که خدا جواب صبرمون بده بعضی وقتا ادم کم میاره ولی خب چاره ای نیس ی روز دیدی تاخیر داری بی بی میزنی مثبت😍امیدوارم به زودی زود😍

گلم سنی نداری وقت داری،انشاا...به زودی مامان شی

خوب اگه زودتر میخواین نتیجه بگیری برین هم خودت هم شوهرت پیش دکتر چک بشین بعد یه سال که گریه و زاری نداره من بعد سه سال اقدام نمیگرفت تازه همه آزمایشا رم داده بودیم هم خودم هم شوهرم هردو سالم

ان شالله خدا جواب این همه صبرمون رو بده و ما هم بچه دار شیم عزیزم منم امروز همینو تو دلم به خدا میگفتم با گریه

عزیزدلم
حق داری
قشنگ میفهمم چی میگی🥲
ولی زودتر برو دکتر
شاید با یه دوره قرص خیلی زود باردار بشی قشنگم
تو یکی از تاپیکام تجربمو از دوره ی اقدام گفتم
بخونی بدردت میخوره

عزیزم ایشالله میشه خدا بزرگه توکل کن به خودش

الهی بگردم نبینم اشک تو چشماتو منم در انتظارم امیدت به خداد باشه

دورت بگردم،چقد یاد خودم افتاد..
منم دوسال چشم انتظار بودم و کلی نا امید
اصلا فکر نمیکردم مادر بشم ولی شد..
برات از ته دل میخام یه بی بی چک قرمز ببینی♥️🫧

بیست سال زود نیست برای این میزان نامیدی؟ دختر تو الان باید خوش بگذرونی برای چی غصه میخوری ؟

بخدا هرچی بیخیال بچه باشی و زندگیت شاد باشه و به تغذیه برسی زودتر میشه عزیزم

انشالله عزیزم ب زودی نگران نباش استرس نداشته باش 🥺🥹🫂

ناراحت نباش سنی نداری که هنوز ۲۰ سالته

چند وقته اقدامی عزیزم

الهی بگردم....
گریه نکن انشالا ماه اینده مثبت میشی ب حق امام حسین🥲

سوال های مرتبط