سلام دکتر بارچی نژاد دکتر خوبیه ؟

۲ پاسخ

عالیه من زایمانم با ایشون بود. بسیار متشخص و با وجدان

من تعریفشو شنیدم ولی دستمزد میگیده ولی دکتر کیانی پولی نمیگیره من امروز رفتم پیشش برای اینکه تحت نظرش باشم

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری