دکتر اطهر عبدالرزاق نژاد دکتر خوبیه کسی پیشش زایمان کرده ؟

۴ پاسخ

من سونو هام پیشش میرفتم پزشک خوبیه
سزارینم با دکتر طاهره حاجیان بود خیلی خیلی راضیم من

بهترین دکتر زنان داخل زاهدان اطهره من چندباری رفتم پیشش هم سونو هم برای ویزیت خیلی تخصصش بالاس الان دیه نمیرم چون با بیمه قرارداد نداره هزینه هاش یکم زیاده

منم پیشش رفتم زایمان رفتم پیش دکتربزازیان

اره دکتر خوبیه ولی تاحالا از زایمان نپرسیدم چند بار رفتم پیشش

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری