من سونو هام پیشش میرفتم پزشک خوبیه
سزارینم با دکتر طاهره حاجیان بود خیلی خیلی راضیم من
بهترین دکتر زنان داخل زاهدان اطهره من چندباری رفتم پیشش هم سونو هم برای ویزیت خیلی تخصصش بالاس الان دیه نمیرم چون با بیمه قرارداد نداره هزینه هاش یکم زیاده
منم پیشش رفتم زایمان رفتم پیش دکتربزازیان
اره دکتر خوبیه ولی تاحالا از زایمان نپرسیدم چند بار رفتم پیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.