سلام
بخیه هاتونو چند وقت بعد عمل کشیدین؟
درد داره؟🥺

۱۰ پاسخ

۱۰روز

۱۰ًروز هیچ دردی نداره تاکید میکنم هیچ دردی!

روز 11 کشیدم اصلا درد نداشت فقط حس میکنی یه چیزی زیر پوستت حرکت میکنه

جذبی بود

من ده روز بعد کشیدم .اصلا درد نداره..

۱۷ روز
اصلاااا درد نداره اصلااا هااا

۱۱ روز اصلا حس نمیکنی

۱۲روز معمولا ۱۰ روز به بعد میکشن
نه اصلا بده همسرت یا یکی برات بکشه الکی پول هزینه نکن
هیچ درد نداره شکمت کلا بی‌حس هست تا چندماه یا چندسال جای بخیه من همسرم چندتا جوش سرسیاه بود در اورد هیچ نفهمیدم

معمولا ۱۰ روز بعداز عمل

۱۵ روز
اصلا درد نداره نترس

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی