۵ پاسخ

تو کاری هم بکنی بازم هرچی خدا بخواد پیش میاد😂من پاره شدم از بس ورزش کردم ..آخرش بخاطر استرس جنگ فشارم یهو رفت بالا و سزارین شدم😂

تاوقتش نرسه برگی ازدرخت نمیفته

کاری نکن دردت بگیره ولی ورزش و ماساژ پرینه و تغذیه رو رعایت کن راحت و بدون بخیه زایمان کنی

خدا میگه از تو‌حرکت از من برکت 🫤😂

خوب پس بشین تابگیره😐😂

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد