درمان خلط چیه؟؟؟؟؟(سرما نداره فقط خلط)
پوشک قطره

۵ پاسخ

با این شربته

تصویر

عزیزم برای خلط اول نیاز خلطها رو نرم کنی برای درمانش فقط و فقط اینکه هریک ساعت قطره ی سدیم کلراید رو داخل بینی بچه بزنی تقریبا یک هفته ایی خوب میشه

دختر منم سرفه های خلطی و خلط داشت دکتر این شربت و یه شربت دیگه داد عکس اونم میزارم

تصویر

شاید دماغش کیپه اسپری یا قطره بینی بزن

دخترم منم خلط داره همش چرا؟

سوال های مرتبط

مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی