۳ پاسخ

منم درد لگن دارم، و دنبالچه ، دکتر گفت چون رحم بزرگ میشه فشار میوفته رو لگن، منم هم هفته شما هستم اما دوقلو دارم، ضمن اینکه قد مادر خیلی تاثیر داره، من قدم ۱۵۰ سانته فشار روم بیشتره ، اونی که قدش بلنده فشار کمتری حس میکنه

منم امروز از لگن تا زانوم گرفت نمی تونم راه برم یه جا دراز کشیدم چ درد بدی

منم خواب ندارم از درد لگن

سوال های مرتبط