منم جدیدا اینطورم روزی چندبار اینجور میکنه
عزیزم میگم همونی ک واست اس تخاره گرفت جنسیت هم بهت گفت؟ و اینکه کی باردار میشی؟
ممنون میشم جواب بدی
طبیعیه منم همیجوریم
سفت کردن جنین یه نوع حرکت محسوب میشه اونم تو هفته های بالا
منم فکرمیکردم بچه اس رفتم nst گفت انقباضه و درد نشون داد
علائم زایمانه. کی وقت دادن بهت
شاید موقع زایمانته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.