اشکال ندارد فدات درسته سه چهار روزبعدش ترشح دیگه غلیظ شد
منم شنبه آمپول زدم که پریودشم چیکارکنمحالااگه پریودشم پس فردا برم دکتر
اهوراایشالاهرچی ازخدابخوای بهت بده این سوالی که کردی امروزعصردارم ینی مال من تخمک آزاد کردی آخه 17روزتاخیرم ممکنه اقدام کنم باردارباشم
لانه گزینی.
اگه حدود یک هفته تا ده روز قبل اقدام داشتی.
تخمک آزاد شده
دلیلش همون تخمک گذاری عزیزم اگر تو اقدامی نزدیکی داشته باش
من هیچ وقت خون نداشته ولی فک کنم مشکل نداشته باشه
نشانه آزاد شدن تخمک نزدیکی داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.