لگداش یا تو پهلوعه یا مثانه
حس میکنی یه چی تو واژنت لیز میخوره من ۲۵ هفته دفتم سونو سفالیک بود ولی چند روز پیشحس میکردم تو واژنم یاوچی میزنه و لیز میخوره رفتم سونو نگو بریچ شده که اونجام لیز میخورد😂
لگداش تو واژنت باید حس کنی
لگداش تو مثانه اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.