۸ پاسخ

مرسی چجور پوشاکیه خوبه

قیمت پوشک هانیز چنده

من استفاده کردم خوب بود بنظرم

من خیلی خوبه مایبیبی جدید ب در نخور شد ب پیشنهاد چند فروشنده هانیز گرفتم ی کم سخت گیر میاد ولی عالیع

خیلی خوبه بنظر من از مای بیبی و مولفیکس بهتره

من خیلی خوبه

من
پوشک خوبیه

من یه مدت استفاده میکردم
پوشک خوبیه
چسبشم خوبه
پشتشم بلنده
فقط از نظر من یه کم الیافش خشکه

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی