۳ پاسخ

اینو یادت نره

تصویر

خیلی برنامه خوبیه من هروقت پولم کم باشه بخوام پس انداز کنم تو میلی طلا میخرم ۲۰تا تراکنش هم کارمزد نداره یعنی فقط پول طلا بدون اجرت میدی هروقت هم بخوای طلاتو میفروشی من که خیلی راضی ام اگه کسی هم به برنامه دعوت کنی هم به تو هم به اون طلا هدیه میدن اولین خریدت هم ۱۰سوت طلا معادل ۲۰۰تومن طلا بیشتر میدن

طلای آب شده باید بخری ازش

سوال های مرتبط

مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی