اگه درد شدید داری برو دکتر احتمالا شیاف برات مینویسه من خودمم استفاده میکنم
منم همین جوری هستم عزیزم نگران نباش طبیعی هست رحم داره جا باز میکنه واسه نی نیت فقط مراقبت کن حداقل نزدیکی نداشته باش تا دوره حساست بگذره یا اگه داری خیلی اروم باشه کارای روزمرت رو انجام بده کارای سنگین نثل بلند کردن چیزی رو بزار کنار تو نشستن و بلند شدنت دقت کن یهو ب خودت فشار نیار استراحت کافی داشته باش اب زیاد بخور بین تموم کارات استراحت کن تا سه ماه اول بگذره بعدش هم باید رعایت کنی و سه ماه اول حساس تر هست ایشالا ک نی نی هامون سالم و سلامت ب دنیا بیان
منم همینجوریم هی فک می کنم الان پریود میشم و ترشح دارم رو دوتا بارداری دیگه هم همین جور بودم این دردا طبیعی گلم استراحت کن در حد کار روز مرگی وهرکاری کنم یه ربع دراز میکشم توکلم ب خداست خودش مراقب همه بچه ها باشه و اقدامیا دامنشون سبز بشه 🤲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.