۱۲ پاسخ

ایشالله زایمان خوب و بدون دردی داشته باشی بسلامتی بغلش بگیری
کدوم بیمارستانی؟ سیدالشهدایی؟

بسلامتی عزیزم

به سلامتی بغلش بگیری زایمان کردی حتما اطلاع بده

ان شالله به سلامتی 😍😍

انشاءالله بسلامت بغلش کنی زایمان خیلی خوب با خاطره خوبی داشته باشی.برا منم دعا کن دخمل منم سالم و سلامت بدنیا بیاد.

بسلامتی عزیزم برای ماهم دعا کن

بسلامتی عزیزم

بسلامتییی فارق بشی

بسلامتی عزیزم اونوقت بیا برامون تعریف کن

سزارین عالیه من که راضی بودم

بقیشم واقعا درد ندارع هیچی نمیفهمی

الهی ک ب سلامت نی نی رو بگیری بغلت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی