۸ پاسخ

روش حلقه رو انجام دادیم براش و اذیت نشد راحت بود

من ۲ تا پسر دارم هر دوتاش حلقه ای بو .تمام طایفه . خودم وشوهرم حلقه ای کردن همه هم راضی هستند .

بنظرم حلقه بهتره
منم میخام هفته بعد پسرمو ببرم برای ختنه😢😢انقد استرس دارم ک ....

حلقه
من ک خیلی راضی بودم

قطعا حلقه

من حلقه انجام دادم راضیم

برعکس تصور خیلی ها من سنتی برا پسرم گفتم بزنن خیلی راحت تر بود حلقه داستان داره

تا ۴ ماهگی حلقه از اون به بعد سنتی دکتر پسرم گفت

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۱۱ ماهگی