توروخدا زود نرین من یه هفته پیش درد داشتم رفتم گفتن میخای بزایی
بستری شدم 9 بار تا صب از معاینه هاشون مردم و زنده شدم از اخرم دکترم اومد گف 1 سانتی و موقت نیس چرا اومدی اصن دیشب داغونت میکنن با معاینه هاشون
منم کمرم. درد گرفته نمیدونم چبکار کنم
درد بخاطر کش اومدن لگن و رحمه حرکتاش هم خوبه دیگه لازم نیست
نه نیازی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.