یکم درد دارم حرکت بچمم خیلی زیاد شده برم بیمارستان؟

۴ پاسخ

توروخدا زود نرین من یه هفته پیش درد داشتم رفتم گفتن میخای بزایی
بستری شدم 9 بار تا صب از معاینه هاشون مردم و زنده شدم از اخرم دکترم اومد گف 1 سانتی و موقت نیس چرا اومدی اصن دیشب داغونت میکنن با معاینه هاشون

منم کمرم. درد گرفته نمیدونم چبکار کنم

درد بخاطر کش اومدن لگن و رحمه حرکتاش هم خوبه دیگه لازم نیست

نه نیازی نیست

سوال های مرتبط