۴ پاسخ

حرکت بشمار
اگه اوکی نبود برو بیمارستان

اگه سه چهارتام حرکت داشته باشه خوبه

برو دکتر، واگه شیافت پروژسترون داری استفاده کن

بستنی یا یه چیز شیرین بخور به پهلو چپ بخواب ببین حرکتش بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تورال🫀 مامان تورال🫀 ۱ ماهگی