۶ پاسخ

مثل پسر من. عاشق بیرون رفتن و هوای بیرونه. از در سالن که میرم تو حیاط ، بال بال میزنه و میخنده. انقدرررر که دوست داره بریم بیرون😁😁

کاشکی اینجا ام هوا خوب بشه خسته شدیم از بارون و هوای ابری

دخترم فعلا بیرونو دوست داره هرماه فازشون عوض میشه😂

وااای کابوس من هوای تابستونه بچه من خیلییی دردری هست

دختر منم همینطوره انقد ذوق میکنه به آسمون نگا میکنه به درختا

آخ دقیقا دختر منم عاشقه اینه بریم بیرون اصلا دلش نمیخواد بمونه خونه😅

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی