طبق ان تی بستری میکنن و آمپول فشار میزنن
عزیزم چیکارکردی نی نی تپلیه؟؟؟؟؟؟
شما کلا سزارین میشین عزیزم نیازی نیست اختیاری برین
چون تا ۴۰ هفته ۴۲۰۰ یا ۴۳۰۰ میشه بچه تون
هرهفته میانگین 300گرم بیاروش فک کنم الانا 4کیلوبشه
هرهفته ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم وزن میگیره
عزیزم سونوهای قبلیت چقد بود وزنش ۳۰ هفته ۳۱ هفته اینا؟
من ۳۰ هفته ۵ روز ۱۶۰۰ بود حس میکنمریزه اس
مال من ۳۷ هفته ۳ کیلوعه موقع به دنیا اومدن اگه چهل هفته بشم ۳ و نیم میشه مال شمااگه به چهل برسین ۴ و خورده ای میشه البته به سونو زیاد نمیشه اعتماد کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.