مامانا حس میکنم عفونت گرفتم تا شنبه عیبی نداره؟

۵ پاسخ

من به دکترم گفتم ترشحاتم تغییر رنگ داده ولی بود وخارش وشوزش ندارم یه قرص پروبیوتیک داد که مصرف کنم گفت خوبه .قرص بایوفم

بزار هوا بخوره خودتم با دستمال کاغذی خشک نکن شاید پوستش حساس شده

ایشالا ک عفونت نیست

شرت و شلوار نبپوش پیرهن بپوش بذار هوا بخوره و اصلا نذار موی زائد رو بدنت باشه زود زود شیو کن و خودت رو خشک نگه دار تا اونموقع

علائمش چیه؟

سوال های مرتبط