خانما قطره شیرافزا چطو باید بخورم؟

۸ پاسخ

من با آبمیوه خنک میخوردم

۳۰ قطره اب چند حبه قند بریز تو اب
من یه کمی اب میریزم زودتر تموم شه
تنش نوشته که

خیلی بدمزست بو بد میده من نتونستم تحمل کنم رفتم قرصشو گرفتم

روش نوشته

فقط فشارت میوفته🤦‍♀️

اگه همونیه ک من داشتم ۱۵ قطره تو آب سرد

نصف لیوان اب با ۳۰ قطره شیرافزا صبح عصر شب

میریزه ت اب میخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۱۶ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی