من با آبمیوه خنک میخوردم
۳۰ قطره اب چند حبه قند بریز تو اب
من یه کمی اب میریزم زودتر تموم شه
تنش نوشته که
خیلی بدمزست بو بد میده من نتونستم تحمل کنم رفتم قرصشو گرفتم
روش نوشته
فقط فشارت میوفته🤦♀️
اگه همونیه ک من داشتم ۱۵ قطره تو آب سرد
نصف لیوان اب با ۳۰ قطره شیرافزا صبح عصر شب
میریزه ت اب میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.