کلا همیشه میری سراغ چیزای گرون خب تواین شرایط اقتصادی مناسبترخریدکن .
عزیزم قصد فضولی ندارما اماالان ک شما وضعییت مشخص نیس میتونستی چیزارزونتربرداری پول تو دست وبالت بمونه نوزاد به شامپومارک نیاز نداره
خب چرا مارک گرون میگیری فیروز مگه چشه میری ماستلا میگیری
عزیزم یچیزی بگم دوستانه
بنظرم تو این شرایط اقتصادی ، خریدن شامپو برند برا نینی خیلی زیاده خدایی فک کن با اون ۲تمن میتونستی ۱دست ۱۹ تیکه کامل بگیری یا چندتا سرهمی قشنگ
شامپوی ویکر ، بی بی لند ، پینو خیلی شامپو های خوبی هستن
من با اینکه وضع مالی همسرم خوبه ولی سامپوی برند و فلان نگرفتم 😬 عوضش که الان دارن بزرگ میشن لباسای خوب و شیک تن میکنم
لباساشون بیشتر ب چشم میاد تا شامپوی سر
خب یه مارک مناسب تر بردار ایروکس خیلی خوبه ماستلا همیشه گرون بود محصولاتش
خوب چیز ارزون بردار مگه واجبه من فیروز خریدم از اون بزرگا ۲۲۰
ریزش مو وجنس موهمش ارثیه...هرگزشامپوگرون نزدم ن خودم ن بچه هام...بهترین موهاروداریم..ی دونه حوله پسرم مال نوزادیش بوداستفاده کردم واسه دخترم..آدم اگ بخوادمیتونه خودش گرونی رو تاحدودی مهارکنه
خب یکم قیمت مناسب تر خرید کن
پول رو نگهدار برای خودت نوزاد ک فوم نمیخواد
من با ۱۴میلیون کلی وسایل خریدم بقیه چیزام از آیهان. مونده
ارزون تر میخریدی تو این اوضاع ماستلا و فیروز که فرقی نداره
مرسانای من فیروز زده همیشه نهایتا شون و ایروکس ولی هزار ماشاالله موهاش پرررره و خوش حالت
نمیخوام فضولی کنما ولی بنظرم تو این شرایط یکم بهتره که رعایت کنیم
خب چیزهای ارزونتر بردار عزیزم..ماستلا جزو مارک های گرونه..
منم با بقیه نظرات موافقم👌
اشتباهه اینطور خرید کردن اونم تو این شرایط
عزیزم قصد دخالت ندارم من خودم شامپو فیروز میزنم برا دوتابچهام خیلیم راضیم بنظرمنم شامپودوتومنی خیلی گرونه کلا من باشم دلم نمیاد بخرم تو ک الان تو شرایط بدی هستی چیزای واجبتر بخر میدونی تو کلی مای بی بی میخای خواهر من واسه خودمم شامپو دوتومنی نمیخورم😀😀
دیگه همه گفتن من تکرار نمیکنم گلم
تو این وضعیت اقتصادی خرید کن و سعی کن واجبات بخری پول خیلی مهمتره ک بمونه دستت
مبارک باشه عزیزم انشالله به سلامتی استفاده کنی
من اگه جای شما بودم ی چند دست لباس سایز ۱ میگرفتم مای بی بی تمام
حالا ی دست حوله معمولی چهار گوش از همین مغازها بخری نهایت ۳۰۰ می خوان بگن چرا با این خشک می کتی
ماها که تجربه بچه اول رو داریم چقد وسایل اضافه بود
یه شامپو ۲ تومن
چرا عزیزم مگه درامد شوهرت چقدره
اینجوری خرج میکنی خب
افتضاح شده ولی شماهم شیک و پیک بخری 🤣😅
مبارکش باشه قصد دخالت ندارم ولی میشد بجاش اون ۲ تومن رو پس انداز کنی
به نظر منم مارک نخر چیزای که ضروری بخر همین الان ۱۳ کلی وسیله میشه نمیخوای که سیسمونی کامل بخری
خب مارک ارزون تر بردار
چقدر فرستاد برات مگه
سلام گلم اگه دوست داشتی ی سر به فروشگاه نی نی زرگل تو فدک مال بزن یه کم بالاتر از بیمارستان غرضی میشه همه چیز برا سیسمونی داره قیمتا هم مناسبه
من خودم برا پسراولم ک مامانم وسیله گرفت چیزای مارک و زیادی گرفتم برایه دومی حوله گرفتم۲۶۰ یدونه با یدونه لیف همجنس خود حوله شامپو و شامپو بدن و صابون و روغن گرفتم ۴۰۰ سه دست لباس سایز صفر گرفتم با دو تا تاپ برا زیرش با ی ست پنج تیکه سیسمونی گرفتم۲۱۹ بعدش دیگه هیچی نگرفتم براش پسرعمه اش یک سالشه مامان باباش کارمند بودن و بعده چند سال تونستن بچه دار شن ایقد زیاد خریده بود برا بچش ک قبل ایکه بتونه استفاده کنه کوچیک میشدن ک از اون گرفتم استفاده کردم براش تختشم مال پسر اولم با پتو و کیسه خواب و ایناش
من همه چی فیروز خریدم غیر شامپو ش هیچ کدوم استفاده نشد .حوله اینام همه زود کوچیک میشع ببین برات یه پیج میفرستم از اون سفارش بده هم هزینه پستش کمه هم خیلی قیمتاش پایینه
حوله از این ارزونا بخر ازای حوله دستی هام میشه استفاده کرده ای ۴تومن چن دست لباس ارزون برمیداشتی
من برج ده با ده تومن تمومش کردم لباس زیاد گرفتم اشتباه کردم
یه سری از وسیله های پسرت می تونی برا دخترت هم استفاده کنی مثل حوله و پتو و رخت خواب و اینا
عزیزم مبارکش باشه اره دیگه باید عادت کنیم ب ابن گرونی.... . شوهرت فک کرده رفتی هوا خوری یا یه قهر ساده س😂😂😂😂
سلام عزیزم بنظرم فیروز میخریدی
بسم الله چه حوله ایه ک ۳ میلیون
تو روبیکا بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.