اول قرار بود طبیعی باشم نتونستم سزارین اورژانسی شدم
دکتر احمق منکه اصلا چکم نکرد
والامن دکترم گفته۳۵هفته ۴روزمیشم برم پیشش تا ببینم چی میده
من دکتر خودم هنوز چک نکرده
سونو اخرم نداده.میگه باشه۳۹سونو میدم.الان بری باز تا اون موقع وزن میگیره.
چکم یه دکتر دیگه چک کرد گفت خوبه تا۳/۵ راحت دنیا میاری چون بیمارستان دولتی نمیومد نرفتم پیشش
من دیروز چک شدم ۳۵ هفته
ماه آخر معمولا نزدیک زایمان
۳۷ هفته
یکسری وسایل برای پسرم کادو آوردن ک من براش خریده بودم الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین تر اگ دوست داشتید ب تایپک های قبلم سر بزنید 🩵🦋 شاید ب دردتون بخوره
34به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.