۹ پاسخ

ببین شاید چیز تلخ یا چیزی خوردی شیرت مزه یا تلخ ترش شده دوست نداره بعد سعی کن سینتو تند تند بشوری تمیز کنی

سرسینه ات ویتامین ا د بزن

قهر از ممه نیست که ، بهش میگن رفلاکس پنهان ، بچه کولیک پنهان داره ببرید دکتر

خب تو خواب بده چون خوابه نمیفهمه بعد چیزهای تلخ و بو دار نخور چون تو شیرت هم مخلوط میشه واسه اون نمیخوره

من دیگه با قطره چکون میدم اینقدر ک نمیخوره

پسرمنم امروزاینجوری شده گشنشه چندتامک میزنه گریه میوفته ونمیخوره الانم خوابش بردولی توخواب هرچنددقیقه گریه میوفته ازگشنگی

شیرتون رو باید خوشمزه کنید. هویج آب پز، آب هویچ، سیب زمینی تنوری .. چیزای دیگه هم هست سرچ کنید

منم دخترم همینجوریه
وزن نگرفنه 😭

همه همین مشکل داریم پسرمم تو اعتصابه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۸ ماهگی