دکتر من گفت ادویه نخور
من تو این ۸ روز ۴ بار خوردم 😁
با پیاز و گوجه رنده شده و هویج رنده شده یکم تفتش بده بعد بزار ۲ ساعت بپزه برنج ریزه یا رشته سوپ هم توش بریز
چرا بدون ادویه🙄🙄
ادویه منعی نداره بعد انتقال جنین
من ی کوچولو تفتش میدادم با یه نصف پیاز بهد گوجه رنده میگردم اضافه میکردم نمک هم میزدم میزاشتم نیم ساعتت تا۱ساعت با شعله کم قشنگ بپزه خوشمزه ام میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.