مثل شیرخشکه. روش نوشته
عزیزم من ۶۰ سی سی اب جوشیده خنک شده میریزم با دو تا پیمانه سرلاک هم میزنم
منظورم از پیمانه مال شیرخشک هست
گاهی میخام غلیظتر بشه یه کم بیشتر میریزم
خودت باید تنظیم کنی دیگه غلظتشو
اندازه دوقاشق سرلاک بریزاندازدوسه قاشق آبجوش ولرم خوب باقاشق هم بزن که یکدست بشه اگه دیدی آبش کمه بازم آب بریزمثل فرنی میشه
خالم بهم گفت اگه تازه شروعشه یه قاشق تو یه ظرف بریز بعدش بهش اب جوشیده اضافه کن بزار یه چند دیقه بمونه بعد بده
مقدار پیمانه ای که برای سن نینیته رو با اب جوش مخلوط کن خنک شد نوش جون کنه
سلام عزیزم یه کم اب بهش اضافه کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.