۳ سال بنظرم خوبه
۵سال....واسه من ۱۱سال شد خیلی زیاد شد
الان فاصلشون 6ساله.برمیگشتم عقب 8سال
به هرحال یجوری سختی هست من تقریبا سه ساله از مایبیی هم گرفتمش ولی بازم اذیت میکنه خواهرشو میچلونه میزنه اصلا متوجه نمیشه تو سن لجبازیه جایی میرم خیلیییی اذیت میکنه بدتر میشه همش خونم
بدون شک
از شیر واز مای بی بی بگیری خیلی خوبه
درکل 3ساله
همین فاصله سنی ک دارن شایدهم کمتر فاصله سنیشون حدود دو ساله
دخترم کلاس پنجم پسرم دوسال خورده دخترم خیلی کمک حالم هست خیلی
من بازم همینقدر زود میارم ۱۴ ماه فرقشونه اوایل سختم بود پشیمون بودم ولی الان ک سختیش درومده و جایی میرم بچه تک فرزند میبینم میفهمم چقدر کار خوبی کردم و چقدر تفاوت هست بین بچه ایی ک از اول همبازی داشته و کسی ک تنهاست
۴ یا ۵ سال فاصله خیلی خوبه همبازی هم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.