۱۰ پاسخ

۳ سال بنظرم خوبه

۵سال....واسه من ۱۱سال شد خیلی زیاد شد

الان فاصلشون 6ساله.برمیگشتم عقب 8سال

به هرحال یجوری سختی هست من تقریبا سه ساله از مایبیی هم گرفتمش ولی بازم اذیت می‌کنه خواهرشو میچلونه میزنه اصلا متوجه نمیشه تو سن لجبازیه جایی میرم خیلیییی اذیت می‌کنه بدتر میشه همش خونم

بدون شک

از شیر واز مای بی بی بگیری خیلی خوبه
درکل 3ساله

همین فاصله سنی ک دارن شایدهم کمتر فاصله سنیشون حدود دو ساله

دخترم کلاس پنجم پسرم دوسال خورده دخترم خیلی کمک حالم هست خیلی

من بازم همینقدر زود میارم ۱۴ ماه فرقشونه اوایل سختم بود پشیمون بودم ولی الان ک سختیش درومده و جایی میرم بچه تک فرزند میبینم میفهمم چقدر کار خوبی کردم و چقدر تفاوت هست بین بچه ایی ک از اول همبازی داشته و کسی ک تنهاست

۴ یا ۵ سال فاصله خیلی خوبه همبازی هم میشن

سوال های مرتبط