واسه زودتر افتادن بخیه ختنه چیکار کنم

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی آیدی روبیکا تو میدی چند تا سوال دارم ازت بپرسم میخوام طبیعی زایمان کنم دکترم زهرا مولایی هست حالا موندم برم بیمارستان نیمه شعبان یا برم ولایت آخه میگن ولایت آمپول بی حسی ۱۵ می گیری و نیمه شعبان ۱۵ می گیری شما انگاری دکترتون مالایی بودی و زایمان بیمارستان ولایت بود چقدر شد هزینه بیمارستان آیدی روبیکا تو بهم میدی سوال دارم ازت

سلام عزیزم آیدی روبیکا تو میدی چند تا سوال دارم ازت چون منم میخام زایمان طبیعی انجام بدم و دکترم مالایی هست چند تا سوال دارم اگه امکانش هست بهم پیام بده@Nazin567iاینم ایدیم روبیکا

با آب ولرم بشورش یا روزی چن دقیقه بزارش توی آب ولرم از کمر به پایین

سوال های مرتبط