۱۵ پاسخ

اتفاقا اصلا باکلاس و خوشگل نیس😐🤣🤣

اگه‌ بره منم نگیره چی😐

دیدی هرچی گرونه رو نمیگیرن!!؟؟ من رفتم قطره آ+د خارجی خریدم ۲۸۰۰ نمیخوره مال بهداشت که مزه آهن زنگ زده میده رو میخوره . تازه برای کولیکش کلی قطره های مختلف خریدیم اینفاکول و... آخرش گریپمیکسچر ۱۰۰هزارتومنی بهش ساخت

منم از این شیشه شیرها دوس دارم

من تا الان ۷میلیون پول شیشه شیر دادم 😂شاید هیچکس باورش نشه ولی تهش با قطره چکون میخوره

یکم سرشو اب قند بزن شیرین کن شاید گرفت بالاخره هزینه کردی😂

چقدر نوکش بلنده

اتفاقا خیلیم زشت و ضایعس
اونت شیکه
قیمتشونم تقریبا یکیه

سر شیشه اونت با این خیلی فرق دارع آخه برا همین نمیگیره 🥲
شاید بزرگ تر که شد بگیره

خب همون اونت میدادی بخاطر باکلاسی عوض کردی؟🫤

جالب بود😂😂😂😂😂😂

ولی خیلی پرز میچسبه بهش من هم شیشه و پستونک این و گرفتم هم اونت و
کلا شیشه رو که اونت دادم چون شیشه این نه سیسی اش مشخص میشد همم اینکه سریع بهش پرز و مو می‌چسبید
ولی پستونک شب و روزش و میخوره

پسرمنم یکی دوبار بهش دادم اینو نگرفت 😂
بچهامون خيلي خاکین😁

اونت بهترین شیشش
همون بده

چیکار به کلاسش داری ببین بچه با کدوم راحت تر میخوره

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی