اتفاقا اصلا باکلاس و خوشگل نیس😐🤣🤣
اگه بره منم نگیره چی😐
دیدی هرچی گرونه رو نمیگیرن!!؟؟ من رفتم قطره آ+د خارجی خریدم ۲۸۰۰ نمیخوره مال بهداشت که مزه آهن زنگ زده میده رو میخوره . تازه برای کولیکش کلی قطره های مختلف خریدیم اینفاکول و... آخرش گریپمیکسچر ۱۰۰هزارتومنی بهش ساخت
منم از این شیشه شیرها دوس دارم
من تا الان ۷میلیون پول شیشه شیر دادم 😂شاید هیچکس باورش نشه ولی تهش با قطره چکون میخوره
یکم سرشو اب قند بزن شیرین کن شاید گرفت بالاخره هزینه کردی😂
چقدر نوکش بلنده
اتفاقا خیلیم زشت و ضایعس
اونت شیکه
قیمتشونم تقریبا یکیه
سر شیشه اونت با این خیلی فرق دارع آخه برا همین نمیگیره 🥲
شاید بزرگ تر که شد بگیره
خب همون اونت میدادی بخاطر باکلاسی عوض کردی؟🫤
جالب بود😂😂😂😂😂😂
ولی خیلی پرز میچسبه بهش من هم شیشه و پستونک این و گرفتم هم اونت و
کلا شیشه رو که اونت دادم چون شیشه این نه سیسی اش مشخص میشد همم اینکه سریع بهش پرز و مو میچسبید
ولی پستونک شب و روزش و میخوره
پسرمنم یکی دوبار بهش دادم اینو نگرفت 😂
بچهامون خيلي خاکین😁
اونت بهترین شیشش
همون بده
چیکار به کلاسش داری ببین بچه با کدوم راحت تر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.