۶ پاسخ

خیلی بده اصلا من نمیتونم حتی بشینم حس میکنم جای بخیه ها میخواد بازشه . هی میگم این دکتره خوب بخیه نزده 😑 می‌خوام بچه شیر بدم باهزاار دردسر میتونم بشینم

درد داره عزیزم تا چند وقت سعی کن خیلی سرپا نباشی
و اینکه حتما بعد از حموم با یه روغن گرم جاشون رو آروم ماساز بدی که جریان خون بیشتر بشه عضله تقویت بشه و زودتر خودش رو ترمیم کنه
فشار ندی در حد یه ماساژ آروم با نوک انگشت

بالاخره که عزیزم ده سانت باز شده زمان می‌بره تا خوب بشه

حتی وقتی جوش بخوره طبیعیه جای زخم جوش خورده درد کنه چون عصبهای اون بخش برش خورده در حال ترمیم هستن هنوز و خیلی کش اومده ماهیچه‌ها باید زمان بدی تا منقبض بشه و خودشو چمع کنه
برای همین می‌گن تا ۴۰ روز بعد زایمان استراحت کن
فشار روش نباشه کار سنگین نکن ومراقب باش زیاد وزنتو نندار روی باسن از نشیمن طبی سوراخدار استفاده کن

بعد میگن طبیعی خوبه

بخیه هات افتادن یا هنوزن

سوال های مرتبط