۵ پاسخ

قبل از هر شیردهی از اول تولد میشه داد

عالیه بنظرم از بدو تولد به بالاس نگران نباش من روزی دو بار میدم آروم میشه

اره منم دادم. قبل هر شیر یه قطره چکون باید بدی. تاثیرش عالیه . ببین ننو هم بگیر اگه کولیک داره . چون من کمرم پوکید بس که تکونش دادم. بعد ننو یکم راحتتر شدم

عزیزم دخترم یک هفته بود دکتر فوق تخصص گوارش نوزادان گفت اینفاکول از بدو تولد میتونیم بدیم
۱۰ قطره روزی ۴ بار
من ۱۲ظهر.۶بعدازظهر.۱۲شب.۶صبح یکماهه بهش میدم خیلی عالیه

نه عزیزم بالا یک ماه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی