مامانا تجربتون از شربت گریپ میکسچر چی بود؟

۸ پاسخ

از قطره های کولیک اید کولیک ایز کولیف خیلی بهتر بود
وقتی میدم نهایت یه ربع آروم میشه
من خارجیشو میدم

بی تاثیر

دختر من فقط با همون ارومه

بی فایده ترین

برای دختر من نه پدیا بست نه گریپ فایده نداشت
کولیکید بهش ساخت

عالی بود

شربت خوبیه به شرط نداشتن رفلاکس
اهورا نی نی امتحان کن

برا پسر من تاثیر نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان آرسامی 🫀 مامان آرسامی 🫀 ۴ ماهگی