۴ پاسخ

بچه من رفلاکسی بود خیلی جواب میداد روش یه زره بهش میداذم سریع آروم میشد

برا نفخ خوبه ولی دختر من کولیک داشت یکی دوبار دادم هیچ اثری نداشت منم ندادم اخه میگن یبوست میاره دختر من همینجوری یبوست داشت

خارجیشو بگیری عالیهه

تاثیر چندانی نداشت

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی